Doorgaan naar hoofdcontent

Terug naar.........

We zijn vandaag weer onderweg naar het Franse thuis en laten de mooie Krimpenerwaard met zijn kleurrijke bermen achter ons. Ik voel me een bevoorrecht mens om al het moois op deze foto's vijf minuten van ons huis te hebben en ook in Frankrijk midden in een prachtige omgeving te zitten.

Het was fijn om kinderen en kleinkinderen weer te zien, mijn haar te laten knippen bij mijn eigen vertrouwde kapster, het lukt me nog steeds niet om in Frankrijk echt goed geknipt te worden, wat typisch Nederlandse winkels te bezoeken, denk daarbij vooral aan de Hema en wat familie te bezoeken. Aan het eind van de dag zijn we weer in Le Serret waar we de draad weer oppakken.


Reacties

anja zei…
Ik hoop dat jullie een goede reis hebben en ook daar weer mooi treffen. Jullie mogen je ook bevoorrecht voelen, een fijn thuis in Nederland, met een fijne band met (klein)kinderen, en ook nog eens een fijn thuis in Frankrijk.
Dat was een kort maar fijn bezoek
Annelies zei…
Heerlijk om weer even Nederlandse geuren en kleuren te hebben gezien en gesnoven, de kinderen en kleinkinderen weer gesproken te hebben en zo met alle mooie momenten opgeslagen in je hoofd weer terug te rijden naar Frankrijk. Goede en veilige reis weer!
Onliemie zei…
Fijn dat je beseft wat voor een gelukzak je bent! 😉
Fijn om zaken zo te kunnen combineren en daardoor het Nederlandse voorjaar nog even mee te pikken. Hopelijk was het bezoek op alle fronten succesvol?
Emie zei…
Fijn dat jullie weer in het Franse huis zijn. Want dat hóórt gewoon in dit seizoen. En die moestuin wil weer aandacht.
Sjoerd zei…
Soms vind ik Nederland net iets mooier
Zulke verschillende omgevingen maar allebei prachtig mooi!
Ageeth Mooij zei…
Het beste van twee werelden!
Mijn zusje woont sinds 8,5 jaar in Frankrijk, waarvan 8 jaar in Parijs en zij heeft geen goede kapper kunnen vinden. Je haar wordt geknipt voor dat moment en niet voor de komende zes weken ;-)
Marthy zei…
Maar het is zo koud.....
Marthy zei…
Ik ga deze zomer maar weer een nieuwe poging doen, Ageeth, maar ik ben er niet van overtuigd dat dat een goed resultaat gaat opleveren.
Marthy zei…
Jammer genoeg was er één minpuntje aan dat bezoek, Jeanne.
Heerlijk om te kunnen genieten van twee werelden. Perfect wordt het volgens mij nooit, maar dat zou het leven saai maken. Maar men zegt niet voor niets: 'Als je haar maar goed zit.' Goeie reis!
Marthy zei…
Ik streef niet naar perfectie, Mirjam, dat is zo saai;-)