Doorgaan naar hoofdcontent

Ontzettend veel blije post

Echt te gek, de hele week valt er allemaal leuke post in mijn brievenbus. De eerste envelop was van Toos. Daarin twee kleine kaartjes en een grote kaart maar daar achterop uitleg over die kleintjes. Dat zijn ATC kaartjes en Toos vertelt dat zij er helemaal in de ban van is en daarom flink oefent. Nou Toos, voor mij zijn het echte kunstwerkjes, die je oefenstukjes van jou maar je brengt me wel in verleiding. Bij verschillende blogvriendinnen zie ik regelmatig deze kaartjes voorbij gaan en het lijkt me hartstikke leuk om te doen maar toch....heb ik al niet genoeg om handen? Tsja, nu liggen die kaartjes hier op tafel, ik kijk er af en toe naar en ik bedenk of ik dat ook zo fraai zou kunnen. Ik laat die gedacht maar even sudderen. Verder de nieuwjaarskaart van onze vriend Jan uit Parijs. Ja, die is altijd wat verlaat, die kaart maar dat zijn we gewend. Wel erg leuk dit jaar, de kaart was gemaakt met een foto van hemzelf en dit was gedaan bij de Franse Hema, haha, echt wat voor Jan. Binnen een heel verhaal en tot ziens in de Ardèche. Lief van Jan.


Een dag later een mooie kaart van Bertie die gebruik maakte van een actie van PostNL. Je mag dan een gratis kaart versturen als je op het postzegelvakje een lippenstift kus zet. Ik weet natuurlijk weer niets van deze actie maar vind het natuurlijk wel ontzettend leuk om zo'n kaart te krijgen. En met dezelfde post een grote envelop van Kris met daarin dit helemaal te gekke, ontzettend lieve tasje. Zo mooi gemaakt, je bent een kunstenares met naald en draad, Kris. In het tasje nog een leuk presentje en bij dit alles nog een lieve kaart. Al deze fijne post heb ik uitgestald op een hoek van onze grote tafel en telkens als ik er naar kijk maakt mijn hart een sprongetje. Bedankt jullie lieverds die dit naar mij gestuurd hebben, jullie maken de wereld mooi.


Reacties

Pippa's Hus zei…
Kris heeft het maar druk gehad, ook hier zo'n lief tasje! XX Esther
Die rode lippen herken ik ook. Ik dacht, dat het een Valentijnskaart was.
Emie zei…
Post krijgen is leuk, leuke post krijgen is nog leuker. Ik hoor ook bij dezelfde rode lippenclub!
De lippenstift-kaart mocht ik ook ontvangen. En wat veel moois ontving jij nog meer. Wat een heerlijke wereld toch, die blogwereld. Zouden meer mensen bij moeten horen, zou alles net wat vriendelijker aanvoelen. Ik prijs mij gelukkig dat ik erbij hoor.
In de weer zei…
Ja leuk bedacht van Bertie, ik was ook een van de gelukkigen en zag het ook al op andere blogs voorbij komen, lief hoor. En wat een grappig tasje kreeg jij Marthy, schitterend. Kan me voorstellen dat je blij wordt elke keer wanneer je langs de grote tafel komt.
Marthy zei…
Het zal door PostNL wel zo bedoeld zijn, Jeanne. Ik heb nog nooit van mijn leven een Valentijnskaart gehad, dan is dit de eerste.
Sjoerd zei…
Goh, je wordt gewoon verwend...
Marthy zei…
Wij blij met die rode lippen!
Marthy zei…
Ik had door al die leuke post een fijne week, Jeanette.
Marthy zei…
Veel kleins, groot geluk, Toos.
Marthy zei…
Ja, zo voelt het wel.
Jan uit Perth zei…
Wie goed doet, goed ontmoet...!
Marthy zei…
Er is heel veel shit op het wereld wijde web, Jan Maar gelukkig ook zoveel aardige mensen.
miekequilt zei…
Alles goed met Jan in Parijs ? Ik herinner me dat hij een tijd geleden “ kwijt was”.
Ook ik kreeg een rode lippenkaart. Zo leuk. En die atc kaartjes zijn héél leuk. Ik kreeg en verstuurde ze ook.
Leve de echte post!!
Marthy zei…
Met Jan gaat het goed. Af en toe is contact moeilijk met hem, dan is ie even buiten beeld.
Onliemie zei…
Graag gedaan! Voorlopig even out met naald en draad. Waarom lees je binnenkort wel op mijn blog.Ik ben de pechvogel van het jaar!😰
Ageeth Mooij zei…
Onze brievenbus was ook in een feeststemming, dat doet goed!
Marthy zei…
Die van mij stond van plezier te klepperen, Ageeth;-)
Marthy zei…
Oh, nee toch! Hoop niet al te ernstig.....
Groot feest in de brievenbus!!!! Mooi Marthy.