Doorgaan naar hoofdcontent

Klein kapitaal

Ik was het al eerder van plan maar door de drukte van afgelopen week helemaal vergeten, rabarber oogsten. Niet mis wat er aan stond, ik bleef maar stelen trekken. Als ik geen zin of geen tijd heb om er iets mee te doen ben ik zo blij dat we ooit die grote vriezer kochten. Viereneenhalve kilo gesneden rabarber in zakken werd erin gekieperd, dat geeft een goed gevoel. Zeker toen ik van mijn zus hoorde dat de rabarber in de Nederlandse supermarkten schreeuwend duur is. Heb ik toch mooi een klein kapitaal in mijn vriezer, haha.

Reacties

Emie zei…
Goed om het zo aan te pakken, dat verwerken komt later wel. Ga nou eerst maar eens op je krent zitten. Beetje weekend vieren!
Annelies zei…
Heerlijk rabarber! En straks krijgen we natuurlijk weer lekkere recepten te lezen op je blog!
Ik sluit me aan bij bovenstaande schrijfster: nu lekker uitrusten en genieten van het weekend!
Lieve groeten van ons
KnutzEls zei…
Zeker, even uitpuffen. Die rabarber is een mooi appeltje voor de dorst 😁👍
Marthy zei…
Vanmorgen het een en ander gedaan, vanmiddag siësta gehouden en lekker zitten lezen. Een hele dag niets doen zit niet zo in ons systeem, Emie.
Marthy zei…
Ik heb nu zoveel rabarber in de vriezer dat ik wel weer wat leuks ga uit proberen, Annelies.
Marthy zei…
Ik had vandaag maar een kleine oogst aardbeien en met een paar ons rabarber maakte ik een lekker fris moesje als dessert.Hoop dat mijn gasten het lekker vinden.
Sjoerd zei…
Haha, nu nog dat kapitaal verzilveren...
Marthy zei…
Tsja, da's nog even een dingetje...
Bertiebo zei…
Ha ik hou niet heel erg van rabarber, maar ik zou het wel leuk vinden om zo tevreden de vriezer te vullen
Goed idee. Dan kan je het verwerken wanneer je wilt. Kan ik ook nog wel doen, heb niet zo'n grote vriezer, maar een paar zakjes passen er wel bij.
Marthy zei…
En daarna gaan bedenken wat voor lekkers je ermee gaat maken, Jeanette.
Marthy zei…
Het zit denk ik in de genen van de mens dat dit soort dingen tot tevredenheid stemmen.
Pippa's Hus zei…
Zo kom jij de zomer wel door! Heerlijk rabarber! XX Esther