Doorgaan naar hoofdcontent

3x50 Project

Ik doe dit jaar mee aan een fotoproject. Vijftig weken lang maken en publiceren vijftig fotografen een foto met een 50 mm lens. Het is een leuke uitdaging waar je wel discipline voor moet opbrengen, want die foto moet er iedere week komen. Gelukkig heb ik dat wel aangeleerd door iedere dag een blog te publiceren. Je kunt ons, de vijftig deelnemende fotografen, volgen op 3x50 Project. Aan het eind van dit jaar hebben we 2500 foto's gepubliceerd! Dit is mijn foto van week 1.

Reacties

Joop zei…
Leuk concept 3 x 50 project. En voor jou een fluitje van een cent. Je maakt altijd veel en mooie foto's. Ik volg op 3 x 50.
Marthy zei…
Een foto maken is niet zo moeilijk, Joop, maar een goed, origineel onderwerp, dat is soms lastig. Leuk dat je me gaat volgen op 3x50.
Emie zei…
O, daar hou ik van, zulke detailfoto's.
Ben stiekem een beetje jaloers op je project en ga je ook volgen op 3 x 50. Ook al ter inspiratie. En zo'n lens lijkt me ook wel wat.
Marthy zei…
Ik kan je die lens van harte aanbevelen, Emie.
Lichtsterk, altijd scherp. Geen zoom, dus het is wel een lens waarbij je vooruit of achteruit moet stappen.