Doorgaan naar hoofdcontent

Logistiek

Deze mannen kwamen de bagage ophalen van onze tweede groep wielrenners. Ze vertelden dat er honderddertig van deze busjes in de Ardèche rondrijden om de bagage van de dertieneneenhalfduizend deelnemers aan de Ardèchoise van het ene naar het andere overnachtingsadres te brengen, een hele logistieke onderneming. Ze hebben heuse draaiboeken bij zich met adressen, GPS coördinaten, lijsten van deelnemers enz. Petje af voor de organisatie maar ook voor de vele vrijwilligers die dit evenement mogelijk maken. Samen met Marie-Christine hebben we daarna een kopje koffie gedronken op de goede afloop, het was weer bijzonder gezellig.

Reacties

Marianne zei…
Dat roept geweldige herinneringen op. Als het weer goed is met mijn rug, hoop ik mijn fietsschoenen daar ook weer eens tussen te zetten!
Marthy zei…
Bij Mart begon het ook te kriebelen, Marianne. Hij is wel vast van plant om in september die bult te gaan beklimmen.
Muggenbeet zei…
Dat lijkt me inderdaad een hele onderneming om alles volledig in de plooi te laten vallen. Wel handig concept voor de fietsers. In Polen ken ik zoiets voor wandelaars waar de bagage wordt achterna gebracht, ook gemakkelijk.
Andre zei…
Ik ben het met Marianne eens. Wat een happening en mooie herinneringen van 2 jaar terug. Als ik weer eens in goede doen ben ........
Alvast succes met de Mont Ventoux Martien. Ik hoor je ervaringen graag. We spreken elkaar voor die tijd nog wel.
Emie zei…
Vrijwilligers zijn de smeerolie in onze maatschappij, zonder hen zouden we nergens zijn! Petje af.
Marthy zei…
Ludo, twee jaar gelden fietste manlief ook mee en heeft toen zelf ervaren hoe goed alles georganiseerd werd.
Marthy zei…
Oh, Andre, wat hoop ik dat jij weer in goede doen geraakt...
Marthy zei…
Iedereen hier in het dorp en de omgeving is in touw, Emie. Hebben ze geen gasten dan zijn ze ergens bezig als vrijwilliger. Ontzettende leuke sfeer daardoor.
Wat leuk om dit te zien! Vorig jaar waren wij voor de eerste keer in de Ardeche en toen hebben wij de mannen in grote getale voorbij zien fietsen!
Leuk je blog, alhoewel wij toen in Ruoms waren toch heerlijk om even mee te genieten van dit mooie stukje Frankrijk!!
Marthy zei…
Morgen gaan wij naar Ruoms, is een uurtje rijden bij ons van daan. Mijn broer zit daar op een camping en hij is jarig.