Doorgaan naar hoofdcontent

Verwaarlozing

Als ik genoeg in de tuin te doen heb en het weer werkt ook een beetje mee dan ben ik geneigd om het huishouden te verwaarlozen. De zon scheen vandaag niet echt uitbundig dus heb ik mezelf vanmorgen een por gegeven en ben binnenshuis aan het werk gegaan. Aan het eind van de ochtend mocht ik, tevreden over een kraakheldere kamer/keuken, nog een klein tuinkarweitje doen en de middag heb ik besteed om mijn nieuwe keukenmachine eens uit te proberen. Er staat nu een lekker ruikende tulband in de oven gevuld met gedroogde cranberries en hazelnoten. Daar wordt dit weekend stevig van gehapt, geloof mij maar.

Reacties

Emie zei…
Dat geloof ik direct. Hier gaat het precies zo, bij minder weer huishouden en bij zonneschijn de tuin in. Drie maal raden wat wij alletwee het leukste vinden
Marthy zei…
Dan heb je vandaag in ieder geval je hart op kunnen halen.