Doorgaan naar hoofdcontent

Zolder

Terwijl we gisteren met de administratie bezig waren hadden we een nieuwe ordner nodig voor het nieuwe jaar. Ordners genoeg boven op zolder als je een eigen bedrijf hebt gehad. Dus heeft Mart vanmorgen een paar dozen naar beneden gehaald om leeg te maken, weer wat weg van die grote zolder. We hebben met elkaar afgesproken dat we in het najaar de zolder helemaal op gaan ruimen. Ik sloeg er altijd alles op wat ik na de verbouwingen in Frankrijk daar zou kunnen gebruiken en dat was heel veel. Er is het afgelopen jaar al aardig wat naar de het vakantiehuis en ons eigen huis daar gegaan en de komende maanden zal er nog wel wat zijn weg vinden van mijn Nederlandse zolder naar ons Franse huis.

Reacties

Emie zei…
Herkenbaar tot in de details. Wij gaan het komende seizoen eens proberen niet met een overvolle auto richting Italie te koersen. Maar of dat lukt?
Marthy zei…
Zal er ooit een eind komen aan dat gesleep, vraag ik me weleens af.