Doorgaan naar hoofdcontent

Gereedschap

Helemaal verliefd stonden Mart en mijn broer Joop in de grote bouwmarkt te staren naar een rek met gereedschappen. De voors en tegens van een bepaald apparaat werden afgewogen en uiteindelijk gingen de mannen tot aankoop van dit breekijzer over. Volgens mij is het ook nog zo dat hoe groter zo'n ding is hoe mooier, in de ogen van een man dan. Maar goed, er is ondertussen mee gewerkt en hij doet het goed. Voordeel voor mij is dat ik na twintig jaar eindelijk een fatsoenlijke afstap naar de kelder krijg.

Reacties

Emie zei…
Jij blij, de mannen blij en wij blij (met de verjaardag van je blog). Ga vooral lekker door, Marthy!
Marthy zei…
Zal ik zeker doen, Emie!
Maria zei…
jongens blijven het; heerlijk speelgoed. Maar voor jou ook Marthy. Variant op van Alphen: mijn spelen is werken en mijn werken is spelen!Kees en Maria