Doorgaan naar hoofdcontent

Snelle beslissers

Waren we gisteren in Delft bij Ikea, vanmorgen bezochten we filiaal Barendrecht waar we de keuken gekocht hebben die we gisteren uitgezocht hadden. Ja, we zijn snelle beslissers, maar we hebben zoveel nodig dat je niet te lang moet twijfelen over allerlei zaken. Keukenonderdelen in auto en aanhanger en hup naar huis, waar het ondertussen heel mooi weer geworden was. Lekkere wandeling gemaakt wat dit mooie plaatje opleverde. Blijft mooi, die polder van ons.

Reacties

Unknown zei…
Mijn vader durft geen foto's van mooie bomen op te sturen, hij denkt dat ik daar niet op zit te wachten omdat ik zoveel moois om me heen heb in Frankrijk, maar dit soort Hollandse plaatjes zijn juist op hun eigen manier ook heel mooi! (Dat heb ik hem ook gezegd natuurlijk). Heel mooi.
Marthy zei…
Marianne, wij leven in de bevoorrechte positie dat we zowel in Frankrijk als in Nederland een mooie plek hebben om te wonen.