Doorgaan naar hoofdcontent

Landschap

Verleden week woensdag maakte ik deze foto, op de terugweg vanuit Privas. Zowel heen als terug heb ik de auto een paar maal stilgezet om het landschap te bewonderen. De prachtige bergen van mijn geliefde Ardêche in herfsttooi. Jammer dat wat mijn ogen zien nooit helemaal vast te leggen is op een plaatje. Inmiddels is zondag de eerste winterstorm er over heen gegaan en is er al veel blad van de bomen, maar met de zonnige dagen die we nu weer hebben blijft het een genot om te kijken naar wat de natuur ons hier te bieden heeft.

Reacties

Maria en Kees zei…
Marthy, wat een prachtig plaatje met zicht op het dal van de Auzène!
Maar we genieten ook van de bouwfoto's en zijn onder de indruk.
Wisselend weer bij jullie. Zelfs sneeuw!
Binne nkort naar nederland?
Hartelijke groet, Kees en Maria
Marthy zei…
Als ik zo'n plaatje op mijn blog zet denk ik aan jullie, wetend dat jullie meegenieten!