Doorgaan naar hoofdcontent

Meegenieten

 
Samen met Marie-Christine waren we gisteravond uitgenodigd bij buurvrouw Jacqueline. Zij had een vriendenechtpaar op bezoek waarvan de man jaagt en ook nog eens lekker kan koken. Jullie raden het misschien al, wildzwijn op het menu. Jeemig, wat heb ik heerlijk gegeten. Terwijl we buiten het aperitief dronken en zicht hadden op mijn tuin roemden de dames mijn clematis, dus heb ik vanmorgen maar een fotootje gemaakt, kunnen jullie ook meegenieten. Verder voel ik met op het opgenblik net een werkvoorbereider in dienst van een aannemer. Ik zoek in catalogi van bouwmaterialenhandels en ook op internet wat de heren nodig hebben, de juiste Franse termen er bij, overleg nog eens en bel dan maar weer met madame Courby. Morgen komt haar man weer met de volgende vrachtwagen vol met materiaal.

Reacties