Doorgaan naar hoofdcontent

Kersteten

Tsja, er wordt wat afgegeten met de kerst. Ik doe er vrolijk aan mee want ik hou wel van lekker eten, mijn familieleden ook en bovendien hou ik ook nog van koken. Helemaal niet erg om dagenlang in de keuken te staan. De kerstcake is in ieder geval klaar, lukt altijd, want die heb ik al zo vaak gemaakt, eitje. De soep is klaar, was ook geen probleem. Verder heb ik als voorgerecht zelf paté gemaakt. Verleden jaar november een cursus paté maken gedaan bij een hele leuke slager, maar de recepten nog nooit uitgeprobeerd. Er staat nu dus een paté in de koelkast, morgenochtend ga ik hem proeven (dan zijn de smaken goed doorgetrokken) en als het niets is koop ik alsnog een stuk paté bij de slager. Het dessert is half klaar, straks de rest af maken, met gelatine, opletten geblazen. En het hoofgerecht wordt morgen voorbereid. Zo is een mens lekker bezig in de donkere dagen voor kerstmis. Oh ja, er staat ook nog een kerst-cd op!

Reacties