Doorgaan naar hoofdcontent

Vondst

We vonden vandaag dit flesje in de grond. Schoongemaakt en toen was het wel een foto waard. Weer eens geoefend met mijn nieuwe macrolens, zelfs het statief gebruikt. Wat herfstattributen erbij en je hebt een mooi plaatje. Naast dit gehobby heb ik vanmorgen een ouderwets lekkere appeltaart gemaakt van appels die ik van Marie-Christine had gehad en daarna lekker buiten gewerkt. Gisteren en eergisteren heb ik de kleinfruittuin winterklaar gemaakt. Oude takken van braam weggeknipt en de nieuwe scheuten aangebonden. Framboos en Japanse wijnbes aangebonden en onder alle struiken geschoffeld. Vandaag de anemonen gerooid, jammer, want er zat nog genoeg knop in, maar ik heb de plek nodig om de aardbeien te planten. Moet eerst nog begin volgende week landbouwplastic kopen om eronder te leggen. Met een spitvork zoveel mogelijk onkruid weggehaald. Mart houdt zich bezig met zijn muurtje bouwen. 

Reacties